Social Items

Adik Dato Aliff Syukri Kahwin

1242020 Semoga Allah permudahkan urusan adik Wanie dan murahkan lagi rezeki Datuk Aliff Syukri atas segala yang telah dan hendak dilakukan tulisnya. Pengasas produk DHerbs Datuk Aliff Syukri Kamarzaman mengaku telah berkahwin dua kepada isterinya Shahida dalam sebuah video yang dimuat naik ke laman sosial Instagram IG.


Aliff Syukri Terlajak Laris I Miss U Syg Event Jauh Terasa Rindu Mcm X Caya Pula Dah Injak 11 Tahun Usia Perkahwinan Dan Nak Masuk 4 Cahayamata Ameena Dan

Instagram Aiman Hazeem Biodata Ringkas Aiman Hazeem.

Adik dato aliff syukri kahwin. Perkongsian Datin Shahida Buat Ramai Terkej0t Dan Seb4k. Majlis yang berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur itu telah menelan belanja sebanyak RM500000. Sebelum ini warga net melemparkan kec4man terhadap Aliff kerana menggunakan perkataan budak.

Peruntukan kahwin adik aliff syukri cecah rm 12 juta Suasana di dalam Dewan Perdana Felda pada 27 Oktober lalu ternyata meriah dengan lebih 1000 tetamu yang hadir untuk meraikan perkahwinan adik kepada jutawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri. Kecoh kini di media sosial apabila adik kepada arwh Abam Bocey iaitu Ali Puteh memuatnaik status di Instagram beliau dan ditujukan kepada Aliff Syukri. Majlis Kahwin Adik Cecah Setengah Juta Tapi Tak Buat Di Hotel Aliff Syukri Kata Ibu Kedekvt.

Hai saya Dato Aliff Syukri aka abang terlajak laris saya merupakan seorang ahli perniagaan yang. Kisah Anak Angkat Aliff Syukri Dalam Dilema. Rupa-rupanya beliau memang ada campuran darah antara Melayu-Iran sebab itu lah dalam adik-beradiknya beliau lah yang paling kacak dan tinggi.

Mon Mar 06 2017. 10172019 Sejak akhir-akhir ini posting pasangan suami isteri Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Shahida seakan memberi hint yang mereka sedang melalui fasa getir dalam perkahwinan. Aliff Syukri Mengaku Kahwin Dua Selepas Disoal Isteri Astro Awani.

Biodata Ringkas Dan Foto Aiman Hazeem Adik Datuk Aliff Syukri Iluminasi. Aliff Syukri Terlajak Laris Petaling Jaya Malaysia. Panas Ini Isteri Baru Saya Kami Baru Nikah Memang Sah Dato Aliff Syukri Mengaku Kahwin Lagi Inilah Wajah Cantik Isteri Beliau Memang Tepat Pilihan Dato Hingga Isteri Pertama Tersenyum Malaysian Voice Apa Yang Happening Di TV3 Malaysia Ada Disini.

Jika si adik nampak cukup terbuka untuk melakukan apa sahaja atas tiket pemasaran lain pula bagi si kakak. Ada beberapa perkara lagi yang diajukan oleh Wanie dan pegvam beliau terutama bagaimana Wanie telah diab4ikan tidak seperti apa yang pihak Dato Aliff. 78562 talking about this.

Isteri Baru Datuk Aliff Syukri Diperkenal Ini Isteri Baru Saya Kami Baru Kahwin Tadi pada 3042017 - jumlah. November 1 2019 Web Master Hiburan 0 Baru-baru ini telah berlangsung majlis perkahwinan adik lelaki bongsu jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Aiman Hazim. 3182021 Patut lah sekali pandang je pada usahawan terkenal Dato Sri Aliff Syukri ni handsome semacam je.

825 hits Isteri baru Datuk Aliff Syukri diperkenal Ini isteri baru saya kami baru kahwin tadi Ini ISTERI BARU SAYA Kami BARU NIKAH Memang SAH Dato Aliff Syukri MENGAKU KAHWIN LAGI Inilah WAJAH CANTIK ISTERI BELIAU Memang Tepat Pilihan Dato Hingga Is. Adik berlainan bapa kepada pengasas dan pemilik produk DHerbs Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman atau Aliff Syukri yang dikenali sebagai Aiman Hazeem ini baru sahaja menjengah umur 24 tahun 2020. Sebanyak RM500000 telah diperuntukkan untuk majlis perkahwinan Aiman Hazim yang juga adik kepada jutawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri Kamaruzaman.

Majlis kahwin adik lelaki dato seri aliff syukri terlajar laris berlangsung meriah belanja setengah juta. Kediaman Rumah Ayah Angkat Dato Sri Aliff Syukri Tv Terlajak Laris Youtube. 1242020 Ini semua telah dirancang oleh pihak Aliff Syukri sendiri.

992020 Bekas PA Dato Aliff Syukri Ghazi Yang Dikenali Dengan Panggilan PA Bangsawan Telah Pergi Menemui Penciptanya. Baru-baru ini telah berlangsung majlis perkahwinan adik lelaki bongsu jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Aiman Hazim. Difahamkan Ali Puteh tidak bersetuju dengan tndakan Aliff Syukri yang mengambil kesempatan di atas pmergian abangnya Abam Bocey demi meraih keuntungan untuk saluran Youtubenya.

Aliff Syukri mengaku kahwin dua selepas disoal isteri. By REEF OMAR November 05 2019 Sebut nama Dato Seri Aliff Syukri atau Aliff Syukri Terlaras Laris seantero Malaysia pasti kenal akan figura ini. Noor Hayati Kamarzaman kakak kepada pengasas produk DHerbs Datuk Aliff Syukri menerusi satu kemas kini status di akaun Instagram meminta agar pengguna laman sosial berhenti mempopularkan individu yang secara terang-terangan.

Perkara tersebut dinyatakan sendiri oleh ibu kepada Aliff dan Aiman iaitu Rozita Ibrahim ketika berlangsungnya majlis berkenaan yang berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur. Mungkin baka itu jatuh kepada Dato Aliff sahaja. Apa yang netizen nampak di media soslal sebenarnya tidak benar.

Menerusi posting Instagram terbaru Aliff Syukri usahawan kosmetik ni memuat.


Pin Di Brainfood


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar